Kruidvat introduceert komende week een gloednieuwe campagne: "Een stapje duurzamer, doe er je voordeel mee". Bij verduurzamen denken we vaak aan grote aanpassingen, maar ook de kleine stapjes maken bij elkaar opgeteld een groot verschil. In deze nieuwe campagne legt Kruidvat de focus op producten die consumenten helpen hun huishouden stap voor stap verder te verduurzamen, van badkamer tot keuken en het toilet.
De campagne sluit aan bij de ambitie van Kruidvat om klanten niet alleen groot voordeel te bieden, maar hen ook een stapje te laten zetten in de richting van een duurzamere wereld. Het assortiment varieert van producten met biologische ingrediënten tot verpakkingen met gerecycled materiaal.
“We weten dat klanten wel een stapje duurzamer willen, maar vaak niet weten waar ze moeten beginnen of ze hebben er niet voldoende geld voor." Met deze campagne laten we onze klanten zien dat het met Kruidvat eenvoudig én voordelig is om een stapje duurzamer te doen, zegt Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience van Kruidvat. “In de bijbehorende tv-commercial en social video’s laten Lies en haar kinderen zien dat ze ook met duurzaamheid bezig zijn. Op hun eigen slimme en grappige manier maken ze hun huishouden een stapje duurzamer,” vervolgt Brenda.
“In de eerste duurzaamheidscampagne zagen we hoe de kinderen van Lies hun moeder leerden om een stapje duurzamer te doen aan de hand van hun werkstuk over duurzaamheid. Onder het mom van recyclen speelt hetzelfde werkstuk opnieuw een rol in deze vervolgcampagne, en doet Lies hier heel slim haar voordeel mee,” zegt Wouter Voges, Creative Director bij DDB Amsterdam.
De nieuwe campagne is naast de tv-commercial en social video’s doorvertaald in POS in de winkels, huis-aan-huis folders en op kruidvat.nl/stapjeduurzamer wordt uitleg gegeven over de campagne en uitgelichte producten.
Over Kruidvat Nederland
Wie kent Kruidvat niet? Bij Kruidvat winkelen wekelijks enkele miljoenen klanten. Hiermee is Kruidvat marktleider in de health- & beautymarkt in Nederland en België. Een positie waar we trots op zijn. Ons bedrijf heeft ruim 1.250 winkels en ruim 25.000 medewerkers. Wij geven invulling aan ons motto ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’ door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health-, beauty-, en babyartikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment producten.
Contactgegevens
-
- A.S. Watson Health & Beauty Be...
- Team Corporate Communicatie
- pers@nl.aswatson.com
- +31 318 579597
Kopieer link
https://nieuws.kruidvat.nl/239911-kruidvat-stimuleert-klanten-een-stapje-duurzamer-te-doenGerelateerde thema's
Gerelateerd nieuws
Kruidvat geeft gezicht aan verzorgingsarmoede
Kruidvat maakt verzorgingsarmoede bespreekbaar. Met een aangrijpende video geeft Kruidvat een gezicht aan mensen die kampen met verzorgingsarmoede.
Kruidvat lanceert nieuwe zomercampagne: ‘Perfecte Voorbereiding voor de Imperfecte Vakantie’
Kruidvat introduceert vanaf maandag 24 juni met trots haar zomercampagne: Goed Voorbereid, Groot Voordeel. Deze keer staat de soms onaangename realiteit van de zomervakantie centraal.
Kruidvat verstevigt beautypositie met nieuwe campagne
Vanaf aanstaande maandag trapt Kruidvat af met haar gloednieuwe ‘Beautytrends volg je met Kruidvat’ campagne in Nederland en België.
ONTDEK DE TRENDS VAN HET NIEUWE BEAUTYSEIZOEN MET KRUIDVAT
Voor de 2024 beauty trend update werkt Kruidvat samen met verschillende creators in de beautywereld - waaronder Daphne Hardijzer - en verzamelden ze de leukste trends voor komend seizoen.