Wie aan kerst denkt, denkt aan gezelligheid en samenzijn rond de kerstboom, het geven en krijgen van cadeaus en verrassingen. Ook dit jaar is Kruidvat weer te zien met een kerstcommercial die dit samenvat in één boodschap: iedereen verdient een mooie kerst. Het vertrouwde gezicht van Lies en haar hondje Costa staan in de commercial centraal. Op de welbekende grappige manier laat Kruidvat zien hoe kerst draait om het denken aan iedereen om ons heen.
Lies’ hondje Costa vindt dat ook zijn baasje een mooie kerst verdient. Gelukkig heeft hij daar een neusje voor, en ruikt hij een kans…Wanneer Lies op de bank zit met haar hondje Costa en een romantische film aan het kijken is, zegt ze hardop: ‘’Ik zou ook wel weer eens wat love willen.’’ Alsof er iemand meeluistert, wordt er post bij haar afgeleverd die niet voor haar bestemd is, maar wél voor de buurman. Die toch wel hele leuke buurman. Na de ietwat ongemakkelijke ontmoeting aan zijn deur, lopen ze elkaar later weer tegen het lijf bij de lokale Kruidvat winkel. De spontane ontmoeting tijdens de kerstinkopen mondt uit in een date, waar Costa allang op was voorbereid.
Bekijk hier de commercial op YouTube.
Iedereen verdient een mooie kerst
De kerstcommercial geeft een nieuwe invulling aan het kerstthema van Kruidvat ‘Iedereen verdient een mooie kerst’. Met Lies in de hoofdrol weet de campagne warmte, humor en een vleugje romantiek samen te brengen. In de winkels en online biedt Kruidvat een breed en scherp geprijsd assortiment met de mooiste make-up, de lekkerste geuren, het tofste speelgoed, de schitterendste sieraden en de leukste kerstversiering voor een Kruidvat prijsje.
Steun Armoedefonds
Kruidvat steunt tijdens deze periode wederom Stichting Armoedefonds met de verkoop van de limited edition Kruidvat Love & Care showergel waarvan de volledige opbrengst wordt gedoneerd aan het Armoedefonds. Ook kunnen klanten net als vorig jaar hun kaartpunten doneren aan het Armoedefonds. Kruidvat verdubbelt deze punten. Zo helpt Kruidvat ook dit jaar om de feestdagen mooier en specialer te maken.
Over Kruidvat Nederland
Wie kent Kruidvat niet? Bij Kruidvat winkelen wekelijks enkele miljoenen klanten. Hiermee is Kruidvat marktleider in de health- & beautymarkt in Nederland en België. Een positie waar we trots op zijn. Ons bedrijf heeft ruim 1.250 winkels en ruim 25.000 medewerkers. Wij geven invulling aan ons motto ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’ door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health-, beauty-, en babyartikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment producten.
Contactgegevens
-
- AS Watson Health & Beauty Benelux
- Team Corporate Communicatie
- pers@nl.aswatson.com
- +31 318 579597
Gerelateerde thema's
Gerelateerd nieuws
Op Kruidvat Merk kun je blijven rekenen
Kruidvat trapt op 30 december a.s. haar nieuwe campagne af waarin haar eigenmerkproducten drie weken lang centraal staan.
Kruidvat geeft gezicht aan verzorgingsarmoede
Kruidvat maakt verzorgingsarmoede bespreekbaar. Met een aangrijpende video geeft Kruidvat een gezicht aan mensen die kampen met verzorgingsarmoede.
Kruidvat stimuleert klanten een stapje duurzamer te doen
Kruidvat introduceert komende week een gloednieuwe campagne: "Een stapje duurzamer, doe er je voordeel mee". Bij verduurzamen denken we vaak aan grote aanpassingen, maar ook de kleine stapjes maken...
Kruidvat lanceert nieuwe zomercampagne: ‘Perfecte Voorbereiding voor de Imperfecte Vakantie’
Kruidvat introduceert vanaf maandag 24 juni met trots haar zomercampagne: Goed Voorbereid, Groot Voordeel. Deze keer staat de soms onaangename realiteit van de zomervakantie centraal.