Kruidvat trapt op 30 december a.s. haar nieuwe campagne af waarin haar eigenmerkproducten drie weken lang centraal staan. Winkelen bij Kruidvat is nog steeds een meevaller. Vooral met de producten van Kruidvat Merk. Dit zijn er meer dan 4.000 - van vitamines, luiers en maandverband tot make-up, douchegel en batterijen - met een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. De campagnecommercial laat in vogelvlucht zien hoe de bekende moeder Lies altijd kan blijven rekenen op de eigenmerkproducten van Kruidvat. In deze commercial is Lies verjongd met behulp van AI.
‘’Na een voor velen kostbare decembermaand, is dit het juiste moment om onze eigen-merkproducten onder de aandacht te brengen bij onze klanten’’, vertelt Brenda Smith Director Marketing & Customer Experience van Kruidvat. Brenda vervolgt: “Kruidvat blijft de winkel waar je niet hoeft te schrikken als je afrekent, en helemaal niet als je kiest voor Kruidvat Merk. Dit is een slimme keuze voor je portemonnee gecombineerd met de vertrouwde kwaliteit waar Kruidvat al bijna 50 jaar voor staat. Het bewijs dat we een goede balans hebben in prijs, kwaliteit en innovatie is dat consumenten veel Kruidvat Merk producten jaarlijks verkiezen tot winnaar van Gekozen Huismerk product van het jaar*.’’
In de campagnecommercial zien we verschillende herkenbare momenten uit het leven van Lies: van haar eerste ‘onhandige’ kusmoment, de drukte van een studentenhuis met haar eigen producten in een gedeelde badkamer, de stress van haar eerste baan waarin deodorant haar beste vriend is, de periode van haar zwangerschap en geboorte van haar dochter tot aan het moment dat ze maandverband voor haar dochter koopt. Tijdens al deze momenten stond het grote assortiment van Kruidvat eigenmerkproducten voor haar klaar. Het nummer Take On Me van a-ha neemt je mee naar de jonge jaren van Lies en maakt de herbeleving voor Lies en de kijker compleet.
“Het gebruik van AI biedt ons nieuwe mogelijkheden in creativiteit om het Kruidvat verhaal nog mooier en geloofwaardiger te brengen. Dankzij AI konden we Lies verjongen en haar op een natuurlijke wijze laten terugblikken op haar leven. AI is natuurlijk nooit het idee zelf, maar wel de tool die creatieve uitingen mogelijk maakt. Dit voegt een mooie verrijking toe aan onze succesvolle Kruidvat campagne,” aldus Pol Hoenderboom van DDB Amsterdam.
‘’Door Lies in verschillende levensfases in beeld te brengen benadrukken we dat ze al jaren kan terugvallen op Kruidvat eigenmerkproducten. Kruidvat is tenslotte een begrip in het leven van miljoenen Nederlanders’’, sluit Brenda af.
De campagne wordt vanaf 30 december breed uitgerold: op televisie, via online video en social media, POS en huis-aan-huisfolders.
Bekijk hier de commercial op YouTube.**
Over Kruidvat Nederland
Wie kent Kruidvat niet? Bij Kruidvat winkelen wekelijks enkele miljoenen klanten. Hiermee is Kruidvat marktleider in de health- & beautymarkt in Nederland en België. Een positie waar we trots op zijn. Ons bedrijf heeft ruim 1.250 winkels en ruim 25.000 medewerkers. Wij geven invulling aan ons motto ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’ door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health-, beauty-, en babyartikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment producten.
Contactgegevens
-
- AS Watson Health & Beauty Benelux
- Team Corporate Communicatie
- pers@nl.aswatson.com
- +31 318 579597
Gerelateerde thema's
Gerelateerd nieuws
Feel good: dit is de nieuwe kerstcommercial van Kruidvat met Lies en hondje Costa in de hoofdrol
Wie aan kerst denkt, denkt aan gezelligheid en samenzijn rond de kerstboom, het geven en krijgen van cadeaus en verrassingen.
Kruidvat geeft gezicht aan verzorgingsarmoede
Kruidvat maakt verzorgingsarmoede bespreekbaar. Met een aangrijpende video geeft Kruidvat een gezicht aan mensen die kampen met verzorgingsarmoede.
Kruidvat stimuleert klanten een stapje duurzamer te doen
Kruidvat introduceert komende week een gloednieuwe campagne: "Een stapje duurzamer, doe er je voordeel mee". Bij verduurzamen denken we vaak aan grote aanpassingen, maar ook de kleine stapjes maken...
Kruidvat lanceert nieuwe zomercampagne: ‘Perfecte Voorbereiding voor de Imperfecte Vakantie’
Kruidvat introduceert vanaf maandag 24 juni met trots haar zomercampagne: Goed Voorbereid, Groot Voordeel. Deze keer staat de soms onaangename realiteit van de zomervakantie centraal.